Saturday, April 7, 2007

LA MEVA HABITACIO A NOVA YORK

Em llevo, m'arronso al llit, faig be el llit, em poso els pantalons comodes d'esport d'anar per casa, vaig a la cuina, el ratoli no hi es avui tampoc, el llogueter ha tornat a cremar herbes aromatiques i esta llegint l'alcora al sofa, el meu company de pis s'esta escalfant el cafe, entra una brisa frecota per la finestra, tinc els peus congelats, sento a la veina cridant a les seves tres filles, m'agafo els cereals i me'ls porto a l'habitacio, fa un dia precios, sol, cel clar, obro les finestres de bat a bat, m'assec davant l'ordinador i aquesta canco no para de sonar!!





Quin dissabte tan agradable! :)

2 comments:

Josep said...

feia temps que no veia un vídeo original, mola mola...

Anonymous said...

hola!.El dissabte erem a Granera amb "rebentón" a la roda del cotxe i visita de la Rosa Mª inclosa per la tarda. Jo amb una mica de febre. Va ser un dissabte "preciós" com pots veure. La iaia també! fina al vespre. Ja parlarem i BONA MONA EN NOM TEU!!!