Thursday, February 8, 2007

trailer dels curmetratge de final de carrera a l'ESCAC

Malgrat l'opinió que tinc sobre el funcionament de l'ESCAC he de reconèixer que també hi he passat moments inolvidables. Les nits interminables sense dormir mentre construïem decorats, dormir en un sofà en mig dels focos, pintar parets, empaperar els panots, però sobretot riure molt i patir moltíssim perquè tot estigués preparat pel dia del rodatge. En aquest video podeu veure el tràiler del curtmetratge de final de carrera en el que tant jo com l'Alexandra vam fer la direcció artística.


Van ser 6 decorats diferents al plató més l'ambientació d'un local que vam canviar completament pel rodatge de les seqüències del club privat. Els decorats més treballats van ser el de la sala hexagonal de la orgia i el de la sala de la "cadira kamasutra". Ja tinc ganes de veure el resultat de la resta de decorats i tot el curtmetratge. Una abrassada a tot l'equip de swingers, el curt més transguesor de l'ESCAC.

2 comments:

Anonymous said...

m'agrada el vermell de l-escena de l-orgia!!!!!

Anonymous said...

això del "post és un bon invent. Tinc ganes de veure tot senser, el curt. Espero que aquest cop, aconsegueixi enviar el meu comentari. És més una prova que res. Records de la Cris i d'en Pau que son a casa ara parlant amb el pare. Suposo que puc anar conservant tot el que poses al post i tenir així un diari de la teva estada a NY. Petons.